Header Ads

Tijana Ajfon i Gastoz ponovo zajedno?!


Gostujući na jednoj televiziji Nenad Marinković Gastoz je otkrio da mu se dopada bivša devojka, starleta Tijana Ajfon, te da bi rado ponovo bio s njom.

“Trenutno sam bez devojke, ali ima nekih koje mi se javljaju i šalju poruke. Nisam od onih tipova koji vole kada im cura pošalje sliku svoje vagine, već više volim ta neka dopisivanja”, rekao je Gastoz, a onda otkrio sa kojom devojkom bi ponovo bio.

“Tijana Ajfon mi se ranije nije previše sviđala jer je imala baš ružne ožiljke po grudima. Međutim, sada, kada je ugradila dodatnih 200 kubika, voleo bih da to isprobam”, rekao je

Gastoz za muzički kanal IDJ i priznao da i pored toga što bi probao Tijanu, voli kulturne i smirene devojke.
Nenad Marinković Gastoz imao je seks sa raznim učesnicama rijalitija, među kojima su Tijana Ajfon, Nataša Šavija, Maca Diskrecija, ali i pevačica Gorana Babić… Iako je tu bilo dosta devojaka, on je čak uspeo i da rangira najbolji seks, te da za pobednicu proglasi svoju doskorašnju devojku Zoricu Dukić. Pritom je istakao i da nije neki pastuv u krevetu.

Znate šta, nisam ja ništa posebno u krevetu. Ali bože moj, desi se. Nekada zabrljam stvar, ali trudim se da popravim”, otkrio je Gastoz jednom prilikom.
S druge strane, srpska starleta i nekadašnja devojka Nenada Marinkovića nije oduševljena ovom idejom.

“Šta je rekao? Ma on se to sigurno šalio. Mislim, jedino što mogu da kažem jeste: Moje grudi sada drugi proba i mazi”, nasmejala se Tijana.

“Gastoz i ja smo prošlost. Nema tu više hemije. Zaista ne bih ponovo bila s njim, ne vraćam se na stvari koje su prošle”, kaže Tijana, kojapriznaje da je trenutno preokupirana drugim stvarima.

“Trenutno sam u Vršcu, gde sam zaštitno lice jednog humanitarnog događaja. Tu su i MMA borci i da li zaista mislite da ću pored ovakvih frajera sada još da pričam o Gastozu”, nasmejala se starleta i dodala da je već bacila oko na jednog mišićavog tipa.

No comments

Powered by Blogger.